Försöker att få tag på något kul

Jag har ju inte varit inne på ett tag igen. Skam den som ger sig. Har varit ute och beställt lite från Yves de har bra grejer. Jag är ju en sån som inte tror på saker innan jag har provat det själv. Alltså måste jag prova allt jag köper innan jag kan rekommendera det! Ibland blir man faktiskt ganska förvånad. Att annonserna faktiskt håller vad de lovar. Försöker att komma över chocken över skattebeskedet! Jag håller fortfarande på att hämta mig. Kan inte tro att det ska vara så svårt att få något över. Hm, pengaprat igen. Ska bättra mig på det. Jag lovar.

I morgon ska jag till stan o titta lite. Sen till mamma o lämna lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0