Helvetes skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaha som jag skrev förrut så höll jag på med räkningarna och trodde att det var allt. Men inte fan var det färdigt inte!!!Nu efter att ALLT är betalt så har vi ca 2000 kr på en månad att leva för. VI är tre pers och sex djur.Det är för djävligt hur det kan bli.Faaaaaaannnnnnnnnnn!! Någon annan som också är fattig!!? Antagligen de flesta. Man är ju inget högdjur direkt som kan sitta o kamma in stålar. Är man sjukpensionär i alla fall lite granna så har man det inte fett. Skulle vilja se den som kan leva på så lite pengar.

Jag är skitarg i dag eller kanske vi ska säga natt för klockan är ju 01:35 redan. Nej nu skiter jag i det här för idag.
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0