Släktforskning

Jag håller på med släktforskning och tycker att det är väldigt kul! Har hittat en hel del nya släktingar och även grävt upp lite smått och gott när det gäller förfäderna. Det tar tid och man måste ha mycket tålamod, det kan ju  jag faktiskt inte skryta med direkt. Jag blir ibland så frustrerad att jag vill slita håret av mig:) Kanske vore en idé så man får nytt hår hahahah..Då vill jag har rakt hår.  Om man är intresserad av släkforskning så finns det en hel del bra sidor att kolla på. Jag lägger in några på mina länkar. Är det något som ni vill fråga om tveka inte att lägga in en kommentar så att jag ser ev frågor. image3

Det här är min farmor som liten. Likheterna mellan oss är slående när vi var i samma ålder. Kul att se foton från förr. Tyvärr så finns det inte så mycket kort på farmors släkt men något har jag i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0