Kanske.....

anmäla till Europadomstolen eller till Insider eller något liknande?

Det jag undrar är över hur kan Försäkringskassan ha fått sådan makt?? Jag menar du kan ju inte stämma dem eller nåt. De kan däremot göra vad som faller dem in, de kan ju krossa dig totalt!! De behöver ju inte  ta hänsyn till sociala och ekonomiska förhållanden längre, det är ENDAST det medicinska som räknas, och det är fel då allt ska tas med i beräkningen då det gäller MÄNNISKOR! VI behandlas som fuskare, lögnare mm.

Det jag önskar dem är att de ska råka ut för exakt samma sak som mig, och alla andra som har fått någon skada eller sjukdom som vi INTE kan rå över!Vi har INTE bett om att få dessa "skavanker".

Har någon något att säga...............................

Kommentera gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0